Latviski | English
  Ziņas un aktualitātes
Braukšanas apstākļi
Satiksmes ierobežojumi būvniecības darbu laikā
Transportlīdzekļu maksimālās masas ierobežojumi
Kā transportlīdzekļu vadītāji Latvijā ievēro braukšanai pieļaujamo transportlīdzekļa pilno masu?
Autovadītāja izvēlētais braukšanas ātrums
Ziemas dienests
Darba piedāvājumi
  Autoceļu nozares padome
  XXVII Baltijas ceļinieku konference
  Par Latvijas Valsts ceļiem
  Latvijas autoceļi
  Iepirkumi
  Projekti
  Ceļu satiksmes organizācija
  Finansiālā darbība
  Publikācijas
  Autoceļu Avīze
  Noderīgi - pa ceļam
  Jautājumi un atbildes
  Lapas karte
  Meklēt lapā:
 
 Maršrutu kalkulators:
no:
līdz:
 Aptauja:
 Kas, pēc Jūsu domām, vairumā gadījumu ir vainojams pie lielā cietušo skaita uz gājēju pārejām?
Bezatbildīgie gājēji
Pārgalvīgie autovadītāji
Neatbilstošas gājēju pārejas
 






Satiksmes ierobežojumi būvniecības darbu laikā
Braukšanas apstākļi
Autoceļu Avīze 2007 Nr. 1
2007. - 2009. gada būvdarbu iepirkumu plāns

Komentāri par:
 Transportlīdzekļu maksimālās masas ierobežojumi
 martins [26.04.2006 9:22:50]
cik ilgi saulkalnes dolomita skembu parvesana caur ikskiles pilseetu bojas ielas
jo tas massinas visas braukaa stipri parkrautas
nolieciet svarus tad arii bus skaidriiba

 V.Škutāns [25.04.2006 17:55:43]
..tad kāds pateiks ,kura dienā tiks noņemts ierobežojums ceļam V---33

 Voldemārs Škutāns [20.04.2006 10:47:02]
Es Jums nosaucu vārdu un uzvārdu.kāpēc atbildes gatavotajs nav nosaucis sevi..??
Man patīk rakstītāja demagogija,nu tad aizbrauciet un paskatieties tā darītā darba loģiku un motivāciju...
Tāda attieksme pret darbu ir vajadzīga tāpēc,lai vairak varetu iztērēt sabiedrības līdzekļu... Es taču zinu,ka Jūs tur it ka stradāsiet vēl un vēl...
Privatajā struktūtā jau sen tiktu patriekti no darba...
Bet ta arī nenosaucat ceļa meistara vārdu....
Un paziņojiet tā ceļa tālāko likteni...Varbūt ir jēga īpašumus atsavināt...???

 Latvijas Valsts ceļi [19.04.2006 16:07:30]
Pavasarī atkūstot zemes virskārtai, ceļa segas konstrukcija pārmitrinās un tās nestspēja ievērojami pazeminās. Autoceļos ar novecojušu segumu, kravas automobiļu satiksme var izsaukt neatgriezeniskas deformācijas, kā rezultātā ceļš var kļūt neizbraucams vai bīstams satiksmei. Vienīgā iespēja saglabāt šādu ceļu ir slēgt to kravas automobiļu satiksmei.

Lēmumu par satiksmes ierobežošanu autoceļā V33 Salaspils – Saurieši posmā no 0,31. līdz 5,40. km ir pieņēmusi va/s „Latvijas Valsts ceļi” atbilstoši MK noteikumu Nr. 456 „Noteikumi par autoceļu valsts aizsardzību un kārtību, kādā ieviešami transportlīdzekļu satiksmes aizliegumi un ierobežojumi” noteiktajā kārtībā.

Ierobežojumi kravas automobiļu satiksmei tiks noņemti, tiklīdz ceļa konstrukcija būs apžuvusi un segas konstrukcija atguvusi nestspēju, tas ir maija pirmajā dekādē. Va/s „Latvijas Valsts ceļi” lūdz Jūs, tāpat kā komersantus citur Latvijā, kur ieviesti ierobežojumi kravas automobiļiem, ierobežot savu darbību līdz laikam, kad būs iespējams atjaunot neierobežotu satiksmi, pretējā gadījumā ceļš tiks sagrauts un cietīsiet gan Jūs, gan visi pārējie apkārtējie iedzīvotāji.

Diemžēl, novecojušās asfalta segās pavasarī izveidojies liels daudzums bedru, no kurām daudzas ir satiksmei bīstamas (lielākas par 0,1 kvadrātmetru un dziļākas par 5 cm). Normatīvie akti nosaka, ka šādas bedres ir jāaizlāpa noteiktā laikā, neparedzot to, ka ceļa pārvaldītājs varētu aizbildināties ar laikapstākļiem. Tādēļ, pirmām kārtām, tiek lāpītas tikai šīs bīstamās bedres, aptverot pēc iespējas plašāku ceļa tīkla daļu. Pārējās bedres šajā autoceļā tiks aizlāpītas normatīvajos aktos noteiktajā termiņā, tas ir līdz 1. jūlijam.

 vodemārs škutāns [19.04.2006 12:04:30]
Negribu spriest par visiem gadījumie,bet attiecībā uz ceļu Saurieši-Salaspils tas ir demagogisks....
Es dzīvoju un man pie šī ceļa ir zemnieku saimniecība un 40 gadus nebija nekadu svara ierobežojošo zīmju...
Es rekstrukturēju šo saimniecību,rakstīju ekonomiskos projektue,saņēmu eiropas atbalsta maksājumus,bet tagad kada neizdarīga ceļa amatnieka dēļ man ir liegta saimnieciskā darbība.. Kur paliek tiesiskās paļāvības princips...
Noprotu,ka tieši SIA Knauf mašīnu dēļ ,kuras padajušajā gadā saka šo ceļu noslogot šis ceļš tiek pabojāts,bet tad vajadzēja tiešī šīs mašīnas izņemt no apgrozības..
Bet kā notiek šo bedrīšu remonts... Cik gadus gribās apstaties un izlamaties.. Bedres netiek tīrītas,pa roku galam aizmestas,,, Pie tam divas aizber,bet trešo man nezinamu apstākļu dēļ neber ciet...Un parasti to dara,kad līst lietus...
Tieši tas pats ir noticis šajās dienās...Kaut kads marazms....
Ja ministrs liek portretus ceļa malās,kāpēc tad tadu ceļu malās nevarētu likt viņa portretu un vēl ceļa meistara portretu....
Un telefona numurus,pa kuru varētu pateikt visu,ko domāju...
Bet tagad nopietni.
Es vēlos zināt,kura amatpersona konkrēti pieņēma lēmumu par šo ierobežojošo ceļa zīmju uzstadīšanu uz ceļa V33,lai administratīva procesa ietvaros apstrīdētu šo lēmumu un ,kurš būs atbildētājs civilprocesā par nodarīto zaudējumu atlīdzināšanu...
Ja šodien nesaņemšu pienāčīgu atbildi,rezervēju sev tiesības Jūsu darbu atrādīt Latvijas televīzijai......

 007 [18.04.2006 15:16:49]
zīmes jau saliek, bet vai kāds ņems arī nost,kad tas notiks?

 kads [10.04.2006 13:57:49]
kāda jēga te labot to ko kāds ir nemākulīgi uzrakstījis. Tik un tā no viņu centieniem ir pamaz jēgas, jo smagās mašīnas ar kokmateriāliem pārkrautas, tagad braukā pa naktīm.

 Salvis [31.03.2006 9:27:37]
Šo sarakstu vajadzētu arī uzlikt uz kartes

 Olala [03.03.2006 1:18:05]
Pilnīgs analfabētisms prioritātēs un dzīves realitātē.
Kā mēs būvējam un uzturam ceļus Latvijā! Sviests kaut kāds - banānu republika, drīz vispār vairs nekur nevarēs izbraukt. Tagad izrādās, ka arī vairs sakarīgi neprotam savus varoņdarbus aprakstīt. Vai tikai tur augstajiem ceļinieku darboņiem arī galviņas uz pavasari pusi līdz ar ceļiem nebūs pārmitrinājušās, kas iespējams novedis pie smadzeņu mazspējas un IQ pazemināšanās - karauūuuul!
Situāciju katrā rajonā kontrolē va/s "Latvijas Valsts ceļi" rajonu nodaļu darbinieki, SADARBĪBOJOTIES ar Valsts policiju. Varbūt tomēr būtu labāk, ja "sadarbībotos" ar dakteriem - varbūt POTENCIĀLI kādam uzlabotos prāta spējas...
Vai tik arī ceļinieki nebūs devušies uz Īriju sēnes audzēt un gliemežus lasīt un Šleseram te palikuši tikai nevienam nekur nevajadzīgi atkritumi. Nu bet, lai savus zelta plakātus uzspraustu ceļmalās, šie jau laikam pietiekoši labi. Vienīgais, kam te Latvijā vēl nepazeminās nestspēja, ir šie mieti, uz kuriem balstās atvainošanās plakāti par sagādātajām neērtībām. Varbūt pavasarī šķīdoņa laikā ceļmalās varētu uzlikt, piemēram, šādus plākātus: "Atvainojos par sagādātajām neērtībām, jo ceļi ir pārmitrinājušies".
Jūsu mātes noteiktu būtu lepnas, ja zinātu kādi cildeni prāti no Jums ir izauguši! :P ;)))))

 labvēlis [02.03.2006 16:23:36]
Informēt - tas ir jauki. Bet mājaslapā patīkamāk būtu iegriezties, ja tajā rakstītu mazliek latviskāk.

- "piespiedu mērs"? Latvieši saka "piespiedu līdzeklis", "piespiedu solis", "piespiedu pasākums".

- "ceļu sega tiek pārmitrināta?" Kas to mitrina? Laikam jau pat suņi un kaķi te nebūs pie vainas. Ar dieviņa svētību pats pārmitrinās no lietus vai no sniega kušanas ūdeņiem.

- "kas ved uz tās nestspējas samazināšanu"? Laikam jau arī domāta samazināšanās.

- "ceļu posmiem, kas balstās uz mālainu un putekļainu grunts pamatni"? 1) balstās uz pamatnes, 2) to vārdu mudžekli varētu vienkāršot kaut vai tā - "ceļu posmiem, kuru pamatne ir mālaina un putekļaina grunts".

"Ierobežojumu ilgums ir atkarīgs no faktiskajiem laika apstākļiem un ceļa stāvokli"?

Nevar prasīt, lai visi rakstu autori labi prastu valsts valodu. Bet tādos gadījumos kādam vajadzētu pārlasīt, kādi teksti aiziet uz mājaslapu.

 Atpakaļ pie: Transportlīdzekļu maksimālās masas ierobežojumi


  Jūsu komentāri:
  
Latvijas Valsts ceļi © 2004