Latviski | English
  Ziņas un aktualitātes
Braukšanas apstākļi
Satiksmes ierobežojumi būvniecības darbu laikā
Transportlīdzekļu maksimālās masas ierobežojumi
Kā transportlīdzekļu vadītāji Latvijā ievēro braukšanai pieļaujamo transportlīdzekļa pilno masu?
Autovadītāja izvēlētais braukšanas ātrums
Ziemas dienests
  Autoceļu nozares padome
  XXVII Baltijas ceļinieku konference
  Par Latvijas Valsts ceļiem
  Latvijas autoceļi
  Iepirkumi
  Projekti
  Ceļu satiksmes organizācija
  Finansiālā darbība
  Publikācijas
  Autoceļu Avīze
  Noderīgi - pa ceļam
  Jautājumi un atbildes
  Lapas karte
  Meklēt lapā:
 
 Maršrutu kalkulators:
no:
līdz:
 Aptauja:
 Kas, pēc Jūsu domām, vairumā gadījumu ir vainojams pie lielā cietušo skaita uz gājēju pārejām?
Bezatbildīgie gājēji
Pārgalvīgie autovadītāji
Neatbilstošas gājēju pārejas
 






Satiksmes ierobežojumi būvniecības darbu laikā
Braukšanas apstākļi
Autoceļu Avīze 2007 Nr. 1
2007. - 2009. gada būvdarbu iepirkumu plāns

 Ziņas un aktualitātes
14. decembrī tika atklāts autoceļa Via Baltica rekonstruētais posms Iecava - Ķekava


2006. gada 15. decembris


Informējam, ka 14. decembrī pulksten 14.00 pie tilta pār Ķekaviņu autoceļa E67/A7 Rīga- Bauska- Lietuvas robeža (Grenctāle) 25,6. kilometrā notiksa vinīgs autoceļa Via Baltica posma Ķekava – Iecava atklāšanas pasākums. Pasākumā piedalījās satiksmes ministrs Ainārs Šlesers, va/s „Latvijas Valsts ceļi” valdes priekšsēdētājs Tālis Straume un a/s „A.C.B.” valdes priekšsēdētājs Valdis Lejnieks.

Būvdarbi autoceļa E67/A7 posmā Ķekava-Iecava no 25,00. līdz 42,9. km tika uzsākti 2005. gada 28. jūnijā un ilga 18 mēnešus. Būvdarbu izpildītājs a/s „A.C.B.” darbu veikšanai bija piesaistījis apakšuzņēmējus SIA „Šlokenbeka”, SIA „Ceļdaris”, RKF „Transceltnieks”, a/s „Latvijas tilti”, SIA „M2”, SIA „Katlnieks”, SIA „LEC”, SIA „Verta”, SIA „Būvenergo-A”, SIA „Remus”, SIA „Būvrekss”.

Rekonstrukcijas ietvaros ir paaugstināta autoceļa segas nestspēja un paplašināta ceļa klātne, izbūvēta 11,5 metrus plata asfaltbetona sega līdzšinējo vidēji 8 metru vietā. Lai samazinātu ceļu satiksmes negadījumu iespējamību, veikta ceļa krustojumu rekonstrukcija, samazināts nobrauktuvju un pieslēgumu skaits, atsevišķos posmos uzlabots ceļa garenprofils un trases novietojums, kā arī izbūvētas 22 jaunas pieturvietas un 7 paviljoni, uzstādīti signālstabiņi un aizsargbarjeras, kā arī izbūvēta vai sakārtota esošā ūdensatvades sistēma. 9 km garā meža posmā uzstādīts 1,6 m augsts stiepļu pinuma žogs, lai novērstu dzīvnieku negaidītu izskriešanu uz ceļa.
Būvdarbu ietvaros veikta arī tilta pār Ķekaviņu pilna rekonstrukcija, esošā tilta pār Ķekaviņu uz vietējā ceļa rekonstrukcija un dzelzceļa Jelgava - Krustpils vienlīmeņa pārbrauktuves vietā izbūvēts dzelzceļa pārvads pār autoceļu.

Būvprojekta autors un būves autoruzraugs ir a/s „Ceļuprojekts”.
Būvdarbu uzraudzību veica SIA „Firma L4”.

Būvdarbi tika finansēti no valsts budžeta un Eiropas Savienības Kohēzijas fonda. Būvdarbu un būvdarbu uzraudzības izmaksas ir 27,4 miljoni EUR. Projekta kopējās izmaksas ir 29,3 miljoni EUR.





Atpakaļ pie: Ziņas un aktualitātes

  Jūsu komentārs par šo rakstu:
  Pedējais komentārs [kopā:1]:
Dainis [12.01.2007 17:09:02]
Patīkam braukt pa tādu ceļu, bet kā ir ar tālāko Rīga - Ķekava ceļa posma rekonstrukciju? Ja jau not...
 Visi komentāri  
Latvijas Valsts ceļi © 2004