Latviski | English
  Ziņas un aktualitātes
Braukšanas apstākļi
Satiksmes ierobežojumi būvniecības darbu laikā
Transportlīdzekļu maksimālās masas ierobežojumi
Kā transportlīdzekļu vadītāji Latvijā ievēro braukšanai pieļaujamo transportlīdzekļa pilno masu?
Autovadītāja izvēlētais braukšanas ātrums
Ziemas dienests
  Autoceļu nozares padome
  XXVII Baltijas ceļinieku konference
  Par Latvijas Valsts ceļiem
  Latvijas autoceļi
  Iepirkumi
  Projekti
  Ceļu satiksmes organizācija
  Finansiālā darbība
  Publikācijas
  Autoceļu Avīze
  Noderīgi - pa ceļam
  Jautājumi un atbildes
  Lapas karte
  Meklēt lapā:
 
 Maršrutu kalkulators:
no:
līdz:
 Aptauja:
 Kas, pēc Jūsu domām, vairumā gadījumu ir vainojams pie lielā cietušo skaita uz gājēju pārejām?
Bezatbildīgie gājēji
Pārgalvīgie autovadītāji
Neatbilstošas gājēju pārejas
 






Satiksmes ierobežojumi būvniecības darbu laikā
Braukšanas apstākļi
Autoceļu Avīze 2007 Nr. 1
2007. - 2009. gada būvdarbu iepirkumu plāns

 Ziņas un aktualitātes
Pabeigts ietekmes uz vidi novērtējums Latgales autoceļa posma Pļaviņas-Jēkabpils (Jēkabpils apvedceļa) būvniecībai


2007. gada 4. janvāris


Lai tālāk attīstītu Rietumu – Austrumu autotransporta koridoru un sagatavotu starptautiskā autoceļa E22 Holiheda –Norčepinga – Ventspils – Rīga – Rēzekne – Veļikije Luki – Maskava – Vladimira –Nižņijnovgoroda turpmāk izstrādājamos projektus Eiropas Savienības Kohēzijas fonda 2007. – 2013. gada finansējumam, konsultāciju birojs SIA “Eirokonsultants” izstrādāja ietekmes uz vidi novērtējuma darba ziņojumu Latgales autoceļa posma Pļaviņas-Jēkabpils (Jēkabpils apvedceļa) būvniecībai.

Paredzētais Latgales autoceļa posms Pļaviņas – Jēkabpils būs alternatīva esošajam autoceļam A6 Rīga – Daugavpils – Krāslava - Baltkrievijas robeža (Paternieki) posmā 123,4. – 156,3. km. Šim 38,7 km garajam autoceļa A6 posmam atbilstošie Jēkabpils apvedceļa risinājumu varianti, pateicoties taisnākai trasei, ir īsāki (~ 33 km).

Izpētes rezultātā paredzēts:
  • izvēlēties optimālu trasi jaunbūvējamajam divjoslu ceļam,
  • definēt ātrsatiksmes ceļa posmu (prognozējamais kopgarums ~ 25 km),
  • prognozēt, kad un kur nepieciešams to paplašināt līdz četrām joslām,
  • ieskicēt jaunu pieslēgumu risinājumus un slēdzamos esošos pieslēgumus.

    Paredzētā darbība viennozīmīgi atbilst likuma “Par ietekmes uz vidi novērtējumu” 1. pielikuma 11. punktam kā jaunbūvējams ātrsatiksmes autoceļš un perspektīvā skatījumā – arī kā četrjoslu ceļš vairāk nekā 10 km kopgarumā.

    Ar ietekmes uz vidi novērtējumu Latgales autoceļa posma Pļaviņas-Jēkabpils (Jēkabpils apvedceļa) būvniecībai var iepazīties mājaslapas sadaļā "Publikācijas".



Atpakaļ pie: Ziņas un aktualitātes

  Jūsu komentārs par šo rakstu:
  Pedējais komentārs [kopā:1]:
Raimonds [11.01.2007 15:49:57]
Ļoti nepieciešams projekts, lai atslogotu transporta (it īpaši kravas) kustību Jēkabpils pilsētā un ...
 Visi komentāri  
Latvijas Valsts ceļi © 2004