Jaunā Carrera GT / new Carrera GT (Latvian only)
Carrera GT ir radīta kā ielas automašīna. Tomēr visa mašīnas arhitektūra ir veidota izmantojot īstas sacīkšu tehnoloģijas.
Asamblejas masa ir koncentrēta mašīnas centrā. Benzīnbāka ir novietota starp pasažieru čaulu un vidū novietotu dzinēju. Tātad svara sadalījums uz riteņiem paliek konstants - vitāli svarīgs priekšnosacījums labai noturībai uz ceļa.
Smaguma centrs ir ļoti zemu pateicoties mašīnas zemajam novietojumam un transmisijas un dzinēja dziļajam novietojumam. Rezultāts: lieli ātrumi pagriezienos.
Galvenie virsbūves materiāli ir no ogļšķiedras. Tas vien nodrošina visu nepieciešamo top sniegumam un kolosālai dinamikai ar minimālu masu un maximālu stingrību. Un veido bāzi novatīvajai drošības būra sistēmai.
Tehniskie dati runā paši par sevi:
Motors |
|
Konfigurācija |
|
V10 iekšdedzes dzinējs ar 68° cilindru lenķi |
Tilpums |
|
5.5 litri |
Jauda |
|
410 kW (558 zs) |
Maksimālie apgriezieni |
|
8200 rpm |
Maksimālai griezes moments. |
|
600 Nm |
|
Velkošie riteņi |
|
Aizmugurējie |
|
|
6-ātrumu pārnesumkārba |
|
|
Stūres mehānisms |
|
Ar stūres pastiprinātāju un rack-and-pinion |
Bremzes |
|
Priekšā: 8-virzuļu alumīnija sakausējuma Monobloc fiksētie suporti
Aizmugurē: 4-virzuļu alumīnija sakausējuma Monobloc fiksētie suporti
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) diski ar dzesēšānas kanālu un 380mm diametru, divu-riņķu ABS |
|
Riteņi |
|
Alumīnija sakausējuma lietie diski ar centrālu stiprinājumu. |
|
Riepas |
|
Priekšā: 265/30 R 19
Aizmugurē: 335/30 R 20 |
|
|
Pašmasa |
|
1,250 kg |
|
|
Maksimālais ātrums |
|
330 km/h |
Paātrinājums |
|
0-100 km/h zem 4 sekundēm |
|
|
0-200 km/h zem 10 sekundēm |
|
Izmēri |
|
Garums |
|
4,556 mm |
Platums |
|
1,915 mm |
Augstums |
|
1,192 mm |
Riteņu bāze |
|
2,700 mm |
Priekšējie |
|
1,620 mm |
Aizmugurējie |
|
1,570 mm |
Degvielas bākas ietilpība |
|
90 l |
|



Foto no Birmingemas autošova:

|
|