|
Maršrutu kalkulators: |
no: |
|
līdz: |
|
|
|
Aptauja: |
Kas, pēc Jūsu domām, vairumā gadījumu ir vainojams pie lielā cietušo skaita uz gājēju pārejām? |
Bezatbildīgie gājēji |
Pārgalvīgie autovadītāji |
Neatbilstošas gājēju pārejas |
|
|
|
|
|
|
|
Jautājumi un atbildes |
Uzmanību! Pirms jautājat - izlasiet:
Saskaņā ar likumu Par autoceļiem pilsētu ielas un tilti (arī Rīgas pilsētas) ir attiecīgo pašvaldību iestāžu pārziņā, un to uzturēšanas un lietošanas kārtību nosaka šīs iestādes.
Ar jautājumiem, kas attiecas uz Rīgas pilsētu, griezties Rīgas Domes Satiksmes departamentā, kas risina ar Rīgas pilsētas ielu un ceļu uzturēšanu saistītos jautājumus.
Godājamie RTU studenti, kas uzdod jautājumus par autoceļiem, dodieties, lūdzu, uz RTU bibliotēku un iepazīstieties ar Latvijas valsts standartiem un RTU pasniedzēju sarakstītajām mācību grāmatām. Tur ir visas atbildes uz jautājumiem.
|
[1-10] [11-20] [21-30] [31-40] [41-50] [51-60] [61-70] [71-80] [81-90] [91-100] [101-110] [111-111]
|
Iesālītais [22.02.2007 8:24:03] |
Tā tas laikam notiek visā Latvijā! Kaisam sāli, lāpstas augšā, uz ceļa veidojas putra, kas nu jau ir vēl slidenāka kā sniegs, kāda šeit var būt runa par satiksmes drošibu... Jūs taupat degvielu, nenolaižot lāpstas? Vai Jūs lobē kāds no sāls vairumtirgotājiem? Neizpratne... |
Atbilde: 22.02.2007 13:27:29
Ja ziemā autoceļus nekaisītu ar sāli, tad brauktuve būtu klāta ar ledu un piebrauktu sniegu, kā rezultātā būtu apgrūtināta satiksme uz augstas intensitātes autoceļiem. Lai satiksmes iespaidā neveidotos piebraukts sniegs uz brauktuves, kā arī vēlāk būtu iespējams šo sniegu notīrīt, pirms snigšanas vai snigšanas sākumā jāveic tās nokaisīšana ar sāli. Protams, snigšanas laikā veidojas sniega, sāls un ūdens maisījums, bet ,sasniedzot noteiktu biezumu, šī putra tiek notīrīta no brauktuves. Alternatīva ķīmiskai iedarbībai būtu brauktuves apsildīšana, bet augsto izmaksu dēļ pasaulē autoceļu uzturēšanā to praktiski nelieto.
|
|
bmw [20.02.2007 18:54:14] |
Kāpēc netiek novākts sniegs ceļa posmā Svente-Ilūkste-Subate Daugavpils raj., bet tiek kaisīts sāls un veidojas neizbraucama putra, kaut gan Ilūkstē atrodas ceļu daļa. Automašīna kaisa sāli, bet lāpsta nav nolaista, bet varbūt tāda tehnoloģija? |
Atbilde: 22.02.2007 13:40:29
Uz valsts 1. šķiras autoceļa P70 Svente - Lietuvas robeža 20. februārī no plkst. 6.00 tika veikta mitrās sāls kaisīšana un tīrīšana, lai samazinātu slīdamību un nokausētu piebrauktu sniegu no brauktuves. Darbi tika pabeigti plkst. 9.00.
Atkārtota ceļa kaisīšana un tīrīšana tika veikta no plkst. 14.00 līdz 18.00 (bija mainīgi laika apstākļi, sniga).
Šajā dienā uz šī autoceļa strādāja divas automašīnas: viena no 0.-10. km, otra no 10.-38. km.
Kaisītājs ar paceltu lāpstu brauca līdz darba vietas sākumam.
|
|
Aldis [15.02.2007 15:21:13] |
Labdien! Sakiet lūdzu, vai tuvākajā piecgadē ir gaidāms ceļa Viļāni-Preiļi-Špoģi (P58) kapitālais remonts? Ceļa posms Radapole-Riebiņi ir katastrofālā stāvoklī! Un ieteicamais ātrums 40 neko nedod, pat braucot ar tādu ātrumu nav iespējams izvairīties no bedrēm! Pat amortizatori, kuriem tiek dota mūža garantija šādu slodzi neiztur ilgāk par pus gadu! Vai tas ir normāli??? Ko dod ikgadējā ielāpu likšana, ja tas ceļš no tā vien sastāv kā no ielāpiem?! |
Atbilde: Jautājums gaida atbildi...
|
|
Guntis no Ķekavas [06.02.2007 23:51:16] |
Labdien!
Sakiet lūdzu, kurš ir atbildīgs par grantētā ceļa (no Ķekavas centra uz apvedceļa pusi, Gaismas ielas tupinājums) uzturēšanu. Šobrīd, kad beidzies atkusnis, esmu sabojājis divas riepas, braucot pa grantētā (smilts) ceļa dubļiem un bedrēm. Varbūt var ierosināt uzlikt zīmi, kravas auto caurbraukt aizliegts? Vai varbūt šķembas uzbērt? Tas laikam ir Jūsu ziņā, kā to risināt, bet gribētu braukt pa civilizētu ceļu! |
Atbilde: Jautājums gaida atbildi...
|
|
gaitis [31.01.2007 15:59:15] |
Kāpēc ne vienu gadu netiek tīrīta no sniega pietura, starp Langstiņiem un Garkalni (izvietota Vidzemes karte, autobusa pietura pagrieziens uz Makstiņiem). Kur sākas ceļš uz Makstenieku ciematu. Pašvaldība savu ceļu tīra, bet valsts autoceļi pieturvietu nē. Netiek reāli uz tā pašvaldības ceļa virsū. |
Atbilde: 02.02.2007 12:12:07
Atbilstoši MK noteikumu Nr. 871 "Noteikumi par valsts un pašvaldību autoceļu ikdienas uzturēšanas prasībām un to izpildes kontroli" prasībām A uzturēšanas klases autostāvvietu laukumu tīrīšana, sniega segai sasniedzot biezumu lielāku par 10 cm, tiek nodrošināta 24 stundu laikā.
Konkrētajā situācijā problēma rodas tādēļ, ka pašvaldības ceļa pieslēgums ir izveidots faktiski autostāvvietas zonā un pašvaldības ceļa tīrītāji parasti izveido sniega valni cauri stāvvietai.
Va/s "Latvijas autoceļu uzturētājs" "Rīgas ceļu rajonam" ir uzdots turpmāk nodrošināt minētā pašvaldības ceļa pieslēguma attīrīšanu.
|
|
Autobraucējs [30.01.2007 21:13:34] |
Pirms diviem mēnešiem uz ceļa P100 tika uzlikti jauni ceļa stabiņi. Pēdējās dienās, droši vien tīrot sniegu no ceļa, veseliem posmiem (vairāki simti metru) tie ir aizšķūrēti. Iepriekšējās diskusijās šajā mājas lapā ir minēts, cik daudz naudas LVC iztērē to atjaunošanai, minot, ka ceļu stabiņus sabojā autovadītāji. Kāds būtu Jūsu komentārs šajā konkrētajā gadījumā? Vai šie ceļu stabiņi tiks atjaunoti un kad tas notiks? Kas segs zaudējumus? |
Atbilde: 31.01.2007 10:45:18
Tīrot sniegu, piketa un signālstabiņus ir sabojājis uzņēmējs. Tāpēc, atbilstoši līguma nosacījumiem un apsekošanas aktā uzrādītajiem apjomiem, atbilstošos laika apstākļos, kad darbus būs iespējams kvalitatīvi izpildīt (zeme nebūs sasalusi un nebūs sniega), uzņēmējs par saviem līdzekļiem bojājumus novērsīs.
|
|
Evita [29.01.2007 16:31:12] |
Kad beidzot beigsies ņirgāšanās par Birzgales iedzīvotājiem, kam ik rītu jāveic ceļa posms līdz Jaunjelgavas šosejai (P87). No nebeidzamās bedru lāpīšanas, ceļš ir kļuvis nebraucams, turklāt jau vaļā atnākušās bedres ir pietiekošā lielumā, lai izraisītu nopietnu auto bojājumu. Es, protams, saprotu, ka bedrīšu lāpīšana ir efektīvākais līdzekļu norakstīšanas veids, bet, ja jau maksāju ceļa nodokli, varbūt tomēr esmu pelnījusi braukt pa normālu ceļu nevis manevrēt starp dažāda lieluma bedrēm ar cerību, ka šoreiz nu netrāpīšu. Atbilde nav līdzekļu, mani gluži nepārsteidz. Bet varbūt vienreiz varētu sākt kustināt vienu vietu, lai arī Birzgales iedzīvotāji būtu pelnījuši braukt normālos apstākļos. Kur tad paliek visas Eiropas piesaistītās naudiņas? Tātad jautājums, kad beidzot plānots rekonstruēt šo ceļa posmu, nevis veikt kārtējās lāpīšanas? |
Atbilde: 01.02.2007 16:42:51
Autoceļu P87 Bauska - Aizkraukle posmā Jaunjelgavas apvedceļš (61,0. - 68,7. km) paredzēts rekonstruēt par ERAF līdzekļiem 2008. - 2009. gadā.
|
|
juris [28.01.2007 18:45:38] |
Par braukšanas apstākļiem. Ko nozīmē apmierinoši? Šodien braucu no Ventspils uz Rīgu, no Usmas līdz Tukuma raj. viens ledus, pat nav kaisīts. Kādi tad ir neapmierinoši? Braucu ap 15:00. |
Atbilde: 05.02.2007 10:28:17
Uzņēmēju vainas dēļ bija ieviesusies kļūda par braukšanas apstākļiem, Jūsu pieminētajā dienā (28.01.2007.), Talsu rajona robežās valsts galvenajā autoceļā A10 Rīga-Ventspils. Laika apstākļi šajā dienā bija mainīgi (ilglaicīgs putenis), nepastāvīgi, tā kā nu nekādi nebija jādod informācija, ka braukšanas apstākļi ir apmierinoši, bet gan informācija, ka braukšanas apstākļi ir apgrūtināti. Par šādas nepatiesas informācijas par braukšanas apstākļiem sniegšanu, uzņēmējs ir saņēmis brīdinājumu.
Cerot uz sapratni, LVC.
|
|
Valdis [27.01.2007 12:57:25] |
Gribu informēt par bīstamu autoceļa P87 (Bauska-Jaunjelgava) asfalta seguma bojājumu, kas būtiski apdraud satiksmes drošību.
Asfalta segumā pie klātnes malas ir izveidojies bīstams ovāls iesēdums (apm. 5 m garumā,1,5 m platumā no klātnes malas un pa vidu dziļums apmēram 40 cm). Un, ja vieglos auto šāds bojājums normālos apstākļos neapdraud (vien pamatīgi nobiedē), tad smago ar augstāk atrodošos smaguma centru var iegāzt Daugavas kraujā.
Konkrēta atrašanās vieta (braucot Rīgas virzienā) - starp Jaunjelgavas pilsētas beigu robežu un pirms apļveida kustības riņķa (pagrieziens uz Bausku). Iesēdums atrodas tajā vietā, kur ceļš iet kalnā, lai izietu no Daudzavas ielejas, tajā klajumā pirms apļveida kustības.
Tā kā tas atrodas Daugavas pusē, pašā kraujas malā un līkuma iekšmalā ar mazu redzamību, tad pirms tā nobremzēt nevar paspēt, pat ja tur brauc ar tai vietai atbilstošu, it kā drošu, 70 km/h ātrumu.
Autovadītāji - esiet uzmanīgi, savukārt LVC - lūgums novērst bojājumu.
P.S. Starp citu, arī tālāk virzienā uz Rīgu ir šādi nosēdumi - tikai ne tik lieli un atrodas pārredzamās un mazāk bīstamās vietās, daži no tiem jau ir aizlāpīti. |
Atbilde: 02.02.2007 14:39:55
Par autoceļa P87 Bauska Aizkraukle asfalta seguma iesēdumiem zinām, bet pašreizējos laika apstākļos tos salabot nevaram. Tādēļ jau esam uzstādījuši ceļa zīmes Nr. 323 (Maksimālā ātruma ierobežojums) 70 km/h un Nr.142 (Bīstami). Papildus bīstamākajā vietā vēl uzliksim ceļa zīmes Nr. 323 (Maksimālā ātruma ierobežojums) 50 km/h.
|
|
Riepas - Laurai!!!!!!!! [24.01.2007 8:34:01] |
Ja tāpat vien saplīst riepas, tad jāgriežas pie riepu ražotājiem. Un vēl pie tam divas riepas vienā reizē....Taaas ir šausmas, ārprāc!!!! Ja būtu norādījusi, kur, uz kura valsts autoceļa, un kad konkrēti tās riepas ir sprāgušas, tad droši vien kāds arī atbildētu, bet uz nepilnīgiem jautājumiem atbildes nebūs nekad............Izsakies precīzāk un tad arī būs atbilde...... |
Atbilde: 24.01.2007 12:22:48
Paldies, pilnībā piekrītam Jūsu izteiktajam viedoklim.
|
[1-10] [11-20] [21-30] [31-40] [41-50] [51-60] [61-70] [71-80] [81-90] [91-100] [101-110] [111-111]
Jūsu jautājums: |
|
|
|
|
|
Ievadot informāciju laukā Jautājuma teksts, Jūs uzņematies pilnu atbildību par tās saturu.
Ja Jūsu uzdotajā jautājumā būs personu cieņu aizskarošs teksts, VAS "Latvijas Valsts ceļi" patur tiesības neatbildēt uz to.
Ja vēlaties nosūtīt vēstuli, pielikumā pievienojot papildu dokumentus vai informāciju elektroniskā veidā, lūdzam Jūs sūtīt to uz adresi:
|
|
|