Latviski | English
  Ziņas un aktualitātes
Braukšanas apstākļi
Transportlīdzekļu maksimālās masas ierobežojumi
Kā transportlīdzekļu vadītāji Latvijā ievēro braukšanai pieļaujamo transportlīdzekļa pilno masu?
Autovadītāja izvēlētais braukšanas ātrums
Ziemas dienests
  Autoceļu nozares padome
  Par Latvijas Valsts ceļiem
  Latvijas autoceļi
  Iepirkumi
  Projekti
  Ceļu satiksmes organizācija
  Finansiālā darbība
  Publikācijas
  Autoceļu Avīze
  Noderīgi - pa ceļam
  Jautājumi un atbildes
  Lapas karte
  Meklēt lapā:
 
 Maršrutu kalkulators:
no:
līdz:
 Aptauja:
 Kāds, pēc Jūsu domām, ir galvenais iemesls lielajam satiksmes negadījumu skaitam ziemas sezonā?
Slikti laikapstākļi
Slidens ceļš
Distances neievērošana
Neatbilstošs ātrums
Ilgstoši nekopts ceļš
Citi
 






Braukšanas apstākļi
Autovadītāja izvēlētais braukšanas ātrums
Autoceļu Avīze 2006 Nr. 12
Ziemas dienests

 Ziņas un aktualitātes
Tiek atklāts rekonstruētais autoceļa A7 posms Bauska - Grenctāle


2006. gada 28. septembris


Informējam, ka 29. septembrī pulksten 12.00 Bauskā pie pilsētas robežas Grenctāles virzienā notiks svinīgs rekonstruētā autoceļa A7 Rīga - Bauska - Lietuvas robeža (Grenctāle) posma Bauska - Grenctāle atklāšanas pasākums. Pasākumā piedalīsies satiksmes ministrs Krišjānis Peters, VAS „Latvijas Valsts ceļi” valdes priekšsēdētāja vietnieks Olafs Kronlaks un pilnsabiedrības „Š&SC” pilnvarotā persona Māris Paiders.

Rekonstrukcijas laikā tika paplašināta ceļa brauktuve, palielināta ceļa nestspēja līdz 11,5 t uz asi līdzšinējo 10 t vietā. Posmā pirms robežas šķērsošanas ir pastiprināts segums ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā.
Joslu platums ir 3,5 m, neasfaltēto nomaļu platums - 1,5 m. Paaugstinot satiksmes drošību, Bauskā uzbūvēts arī gājēju un velo celiņš, ierīkots apgaismojums no pilsētas līdz autoceļa 69,5. km. Rekonstruēti nozīmīgākie ceļa pieslēgumi un krustojumi, izbūvētas jaunas autobusu pieturvietas un paviljoni. Atsevišķos posmos uzlabots ceļa garenprofils, izbūvēta un sakārtota ūdensatvades sistēma, kā arī uzbūvēts jauns tilts pār Cerauksti.

Būvdarbi sākās pagājušā gada jūnijā un ilga 15 mēnešus. Būvdarbus finansēja no valsts budžeta un Eiropas Savienības Kohēzijas fonda. Būvdarbu līgumcena ar PVN ir EUR 15 777 543,76.

Būvprojekta autors ir SIA „Pro Via”, bet būvdarbus veica pilnsabiedrība „Š&SC”. Kopumā rekonstrukcijas darbos bija iesaistīti 175 cilvēki un 110 tehnikas vienības. Brauktuves seguma atjaunošanai pārstrādāti 44 000 m3 šķembu un 42 000 m3 asfalta bojātā pamatseguma. Šķembu un grants pamatu izveidei izmantoti 190 000 m3 materiāla, asfalta pamata un saistes kārtai – 11 000 m3, bet asfaltbetona virskārtai – 8 000 m3.




Atpakaļ pie: Ziņas un aktualitātes

  Jūsu komentārs par šo rakstu:
  Pedējais komentārs [kopā:0]:
[]
...
 Visi komentāri  
Latvijas Valsts ceļi © 2004