|
Autoceļu Avīze 2004 Nr. 4 |
|
|
Kohēzijas fonda izmantošanas iespējas
Līdz ar iestāšanos Eiropas Savienībā Latvijai kļuvuši pieejami lieli ES fondu līdzekļi transporta infrastruktūras attīstībai. No pirmsiestāšanās fonda ISPA 2000. 2006. gadā Latvijai ir piešķirti vidēji 24 milj. EUR gadā, bet pēc 2004. gada 1. maija varam pretendēt uz finansējumu no Kohēzijas fonda apmēram 60 milj. EUR gadā un no Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) 30 milj. EUR gadā. Par galveno mērķi, kas jāsasniedz, izmantojot šos līdzekļus, Eiropas Savienība izvirza līdzsvarotas ES reģionu attīstības veicināšanu, un Latvija šajā aspektā ir uzskatāma par vienu reģionu.
|
|
|
|
Vai iespējams garantēt kvalitāti? - II daļa
Turpinām diskusiju par kvalitāti. Šoreiz pie apaļā galda pulcējušies projektētāji un projektu pasūtītāji a/s Ceļuprojekts 4. ceļu nodaļas vadītājs Jānis Cimdiņš, SIA Pro Via direktore Aija Kalniņa, SIA BRD projekts direktors Jānis Bidzāns, Latvijas Autoceļu direkcijas Tehniskās pārvaldes direktors Valdis Laukšteins un Ceļu tīkla daļas ceļu būvinženieris Andris Baumanis.
|
|
|
|
Apstiprināta Nacionālā programma valsts 1. šķiras autoceļu attīstībai
Aprīlī LR Satiksmes ministrijā apstiprināta Nacionālā programma valsts 1. šķiras autoceļu attīstībai. Vajadzīgo pasākumu izvēles pielietojuma pamatā ir ceļu noslogojuma līmenis, braukšanas ātrums un satiksmes negadījumu skaits, kuri attiecīgi tiek novērtēti, nosakot esošo ceļu piemērotību satiksmei. Uzmanība tiek pievērsta efektivitātei, rentabilitātei, vides un drošības aspektiem.
|
|
|
|
Starptautiskā izstāde Bauma 2004
Ik pēc trim gadiem Vācijā Bavārijas galvaspilsētā Minhenē tiek rīkota viena no pasaules lielākajām būvtehnikas izstādēm, un šogad laikā no 29. marta līdz 4. aprīlim notika kārtējā izstāde Bauma 2004.
|
|
|
|
Īsumā
Ziņas īsumā par notikumiem autoceļu nozarē.
|
|
|
|
|
|
|
|