Latviski | English
  Ziņas un aktualitātes
  Autoceļu nozares padome
  XXVII Baltijas ceļinieku konference
  Par Latvijas Valsts ceļiem
  Latvijas autoceļi
  Iepirkumi
  Projekti
  Ceļu satiksmes organizācija
  Finansiālā darbība
  Publikācijas
  Autoceļu Avīze
2007 Nr. 1
2006 Nr. 12
2006 Nr. 11
2006 Nr. 10
2006 Nr. 9
2006 Nr. 8
2006 Nr. 7
2006 Nr. 6
2006 Nr. 5
2006 Nr. 4
2006 Nr. 3
2006 Nr. 2
2006 Nr. 1
2005 Nr. 12
2005 Nr. 11
2005 Nr. 10
2005 Nr. 9
2005 Nr. 8
2005 Nr. 7
2005 Nr. 6
2005 Nr. 5
2005 Nr. 4
2005 Nr. 3
2005 Nr. 2
2005 Nr. 1
2004 Nr. 12
2004 Nr. 11
2004 Nr. 10
2004 Nr. 9
2004 Nr. 8
2004 Nr. 7
2004 Nr. 6
2004 Nr. 5
2004 Nr. 4
2004 Nr. 3
2004 Nr. 2
2004 Nr. 1
  Noderīgi - pa ceļam
  Jautājumi un atbildes
  Lapas karte
  Meklēt lapā:
 
 Maršrutu kalkulators:
no:
līdz:
 Aptauja:
 Kas, pēc Jūsu domām, vairumā gadījumu ir vainojams pie lielā cietušo skaita uz gājēju pārejām?
Bezatbildīgie gājēji
Pārgalvīgie autovadītāji
Neatbilstošas gājēju pārejas
 






Satiksmes ierobežojumi būvniecības darbu laikā
Braukšanas apstākļi
Autoceļu Avīze 2007 Nr. 1
2007. - 2009. gada būvdarbu iepirkumu plāns

 Autoceļu Avīze 2006 Nr. 2
 Salam iestājoties
Autoceļa A7 posma Bauska–Grenctāle rekonstrukcija. Saulkrastu apvedceļa 1. un 2. posms.
 Mērķis - automaģistrāle
Autoceļa E22 posma Rīgas apvedceļš–Koknese projekta mērķis ir automaģistrāle. Šo mērķi paredzēts sasniegt ar stadiālu būvniecību divās kārtās, pirmajā kārtā piesaistot ES Kohēzijas fonda līdzekļus, bet otro kārtu īstenojot valsts un privātsektora partnerības (VPP) projekta ietvaros. Būvdarbu termiņi saistīti ar uzsākto izpēti E22 ievadījumam Rīgā posmā Kranciems–Slāvu aplis (izstrādes termiņš 2007. gada septembris).
 Īsumā
Nepārtraukta pilnveidošanās. Latvijas Ceļu muzejam jubileja. Labas ziņas no mežu nozares. “Epoke” ir šeit – Latvijā.
 Kā izmantot plašās iespējas?
SIA „Unimotors” februāra sākumā valsts akciju sabiedrībā „Latvijas Valsts ceļi” prezentēja „Centrālā reģiona ceļu” pirmo ceļu kaisāmo mašīnu, kas pilotprojekta variantā aprīkota ar kaisītāja darba uzskaites sistēmu. Tā ir izmēģinājuma variants gan lietotājam, gan izpildītājam. Prezentācijā piedalījās SIA „Unimotors” speciālists Gerds Sīmanis, firmas „Novasib” projektu vadītājs Franks Topfers {Frank Tpfer), firmas „Schmidt” NIDO projektu menedžeris Arjans Ruiterkampfs (Arjan Ruiterkampf) un SIA „Unimotors” valdes loceklis Toms Brants. Autoceļu nozares vadība un ceļu uzturētāji prezentācijā interesējās par iespējām, ko dod ceļu kaisāmo mašīnu darba uzskaites sistēma.
 Somija, ziema, kongress
Tradicionāls autoceļu uzturēšanas speciālistu forums Somijā ir ziemas kongresi, kas notiek reizi divos gados un ir veltīti ziemas dienesta organizācijai un tehnoloģijām, kā arī satiksmes drošībai ziemā. Laika gaitā šie kongresi pārtapuši par starptautiskiem pasākumiem. Divdesmit sestais ziemas ceļu kongress Somijā, kas šā gada 15.–16. februārī notika Vidussomijas reģionālajā centrā Jiveskilē (Jyväskulä), bija pulcējis 450 delegātus no desmit Baltijas jūras reģiona valstīm.
 Stipri un stabili pārliecībā
Ikvienam, protams, ir tiesības uz savu viedokli. Pieļaujam, ka šāds priekšstats par mums varētu būt radies tad, kad cīnījāmies par savu vietu tirgū. Mēs visi zinām, ka vairāki pietiekoši spēcīgi uzņēmumi ir bankrotējuši. Ar klusu, pieklājīgu malā stāvēšanu, domājot par to, lai tik nevienam nepatraucētu, arī mūs, iespējams, piemeklētu tāds pats liktenis. Aizvadītajos gados mēs esam strādājuši ne tikai Rīgā un Saulkrastos, bet visā valstī, un jaunu konkurentu rašanās nevienam nepatīk. Mēs esam mērķtiecīga, par sevi pārliecināta kompānija, kas pirmo grūtību priekšā nepadodas, jo, mūsuprāt, tikai tā var attīstīties, vienlaikus saprotot, ka tas kādam varētu šķist kaitinoši. Mēs nepieņemam lēmumus un neplānojam tālāko rīcību, lai kādam kaitētu apzināti vai kaut ko nodemonstrētu. Tas jau ir jautājums par pašcieņu, un arī tās mums netrūkst! Pašreizējais ceļubūves vēriens ir ievērojams sasniegums, un tam nav salīdzinājuma.
Latvijas Valsts ceļi © 2004