|
Autoceļu Avīze 2006 Nr. 2 |
|
|
Salam iestājoties
Autoceļa A7 posma BauskaGrenctāle rekonstrukcija. Saulkrastu apvedceļa 1. un 2. posms.
|
|
|
|
Mērķis - automaģistrāle
Autoceļa E22 posma Rīgas apvedceļšKoknese projekta mērķis ir automaģistrāle. Šo mērķi paredzēts sasniegt ar stadiālu būvniecību divās kārtās, pirmajā kārtā piesaistot ES Kohēzijas fonda līdzekļus, bet otro kārtu īstenojot valsts un privātsektora partnerības (VPP) projekta ietvaros. Būvdarbu termiņi saistīti ar uzsākto izpēti E22 ievadījumam Rīgā posmā KranciemsSlāvu aplis (izstrādes termiņš 2007. gada septembris).
|
|
|
|
Īsumā
Nepārtraukta pilnveidošanās. Latvijas Ceļu muzejam jubileja. Labas ziņas no mežu nozares. Epoke ir šeit Latvijā.
|
|
|
|
Kā izmantot plašās iespējas?
SIA Unimotors februāra sākumā valsts akciju sabiedrībā Latvijas Valsts ceļi prezentēja Centrālā reģiona ceļu pirmo ceļu kaisāmo mašīnu, kas pilotprojekta variantā aprīkota ar kaisītāja darba uzskaites sistēmu. Tā ir izmēģinājuma variants gan lietotājam, gan izpildītājam. Prezentācijā piedalījās SIA Unimotors speciālists Gerds Sīmanis, firmas Novasib projektu vadītājs Franks Topfers {Frank Tpfer), firmas Schmidt NIDO projektu menedžeris Arjns Ruiterkampfs (Arjan Ruiterkampf) un SIA Unimotors valdes loceklis Toms Brants. Autoceļu nozares vadība un ceļu uzturētāji prezentācijā interesējās par iespējām, ko dod ceļu kaisāmo mašīnu darba uzskaites sistēma.
|
|
|
|
Somija, ziema, kongress
Tradicionāls autoceļu uzturēšanas speciālistu forums Somijā ir ziemas kongresi, kas notiek reizi divos gados un ir veltīti ziemas dienesta organizācijai un tehnoloģijām, kā arī satiksmes drošībai ziemā. Laika gaitā šie kongresi pārtapuši par starptautiskiem pasākumiem. Divdesmit sestais ziemas ceļu kongress Somijā, kas šā gada 15.16. februārī notika Vidussomijas reģionālajā centrā Jiveskilē (Jyväskulä), bija pulcējis 450 delegātus no desmit Baltijas jūras reģiona valstīm.
|
|
|
|
Stipri un stabili pārliecībā
Ikvienam, protams, ir tiesības uz savu viedokli. Pieļaujam, ka šāds priekšstats par mums varētu būt radies tad, kad cīnījāmies par savu vietu tirgū. Mēs visi zinām, ka vairāki pietiekoši spēcīgi uzņēmumi ir bankrotējuši. Ar klusu, pieklājīgu malā stāvēšanu, domājot par to, lai tik nevienam nepatraucētu, arī mūs, iespējams, piemeklētu tāds pats liktenis. Aizvadītajos gados mēs esam strādājuši ne tikai Rīgā un Saulkrastos, bet visā valstī, un jaunu konkurentu rašanās nevienam nepatīk. Mēs esam mērķtiecīga, par sevi pārliecināta kompānija, kas pirmo grūtību priekšā nepadodas, jo, mūsuprāt, tikai tā var attīstīties, vienlaikus saprotot, ka tas kādam varētu šķist kaitinoši. Mēs nepieņemam lēmumus un neplānojam tālāko rīcību, lai kādam kaitētu apzināti vai kaut ko nodemonstrētu. Tas jau ir jautājums par pašcieņu, un arī tās mums netrūkst! Pašreizējais ceļubūves vēriens ir ievērojams sasniegums, un tam nav salīdzinājuma.
|
|
|
|
|
|
|
|